20.35

kom inte på någon rubrik (a)
runt kvart över 7 så stack bby hem :( elr jag vet faktiskt inte när han drog hem ,, men runt sju någon gång iaf hah, och jag kan inte skriva med min höger tumme så det här kommer ta ett tag .. varför ska ni verkligen få veta, jo för att tom den tönten ( :* ) bet i min tumme så jävla hårt att jag tror en sena gick av (y) så mkt tkr han om mig asså :) -.- , lägger nog upp bilder senare , för hade lite kort krig (6) gissa om jag vann? hahaha , om jag gjorde! :d
men orkar inte berätta mer om vad vi gjorde , för ni får inte veta! mohahahah, nej men jag orkar inte bara ahhah, tar ju fett lång tid att skriva .. :( hah juste tom åt typ upp halva mitt tuggummi paket som inte ens var öppet  o.O hahah idiot.. ;(((( på fredag ska jag kanske sova hos älskling , hade vi tydligen bestämt för länge sen hahaha :o ajaa blir nog mys :)

imorrn blire shopping och mat på tuna med becky älskling tror jag? :p iaf shopping :dd OM det ska inhandlas underkläder! yyyes sir det ska det!

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0