hinner inteeeee.

hinner inte blogga nu , för jag och becky ska cykla till coop och sen tagga hem till mig och kolla på film, men vi kommer inte ihåg vikken vi skulle kolla på .. :( synd nog men det blir nog bra som vanligt :d fast bögen ska dra och rida vid halv 6 så får se vad jag hittar på då, antagligen ingenting hahah! (y) .
hah becky gick upp 10 i 11 och jag gick upp 20 över 11 ( inte meningen men vakna då ) och vi skulle sticka halv 12, nån som är förvånad att jag blev klar före henne ändåå? nee jag tror nog inte det! jag vart faktiskt klar på 10 min :d fast hon är inte klar än .. ajaa ska inte skriva mer nu tjaråååå!

/annaa

Kommentarer
Postat av: jenna

Jadu den som kommenterar.. usch!

Fin blogg :) <3

2010-08-10 @ 21:42:04
URL: http://lundvalljenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0