HOMMMMEEEEEEE!!!!! :ddddd

yyyes jag är hemma! elr jag har vart det ett tag men datan har inte lockat så mkt.. :(
har faktiskt hunnit med mkt sen jag kom hem vid halv 5 , har träffat min saknade älsklings
becky, mkt skratt och prat precis som alltid, sen har jag packat upp, städat rummet, ätit
och vart o handlat ( och tankat!) hahah, ja ni snabba puckar här hemma! men nu ska ja bara
sitta i min sköna säng hihih, glo på tv och datan , jag gillar livet ibland asså! är jätte trött redan, inte alls bra det här, men det blir nog bra! imorrn kommer älskling hit, OM JAG HAR SAKNAT HONOM, vi har nästan inte setts på 3 veckor, det är fan sjukt! men imorgon såå :d :d :d :d :d
nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra people, för det ska jag ha ! mohahahahah.
hahha bjuder (a)
/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0