jag pallar inte ..

uppdatera , hah as jobbigt just nu och jag har massa kul utan datan faktiskt.
dagen/natten o kvällen har vvarit aaaaas braaaaa. och ska göras om nästan vecka hihihi :) bilder kommer också när jag pallar, har precis blåst och plattat klart håret, hah det var jobbigt .. men ajaa nu är det ju ändå klart så (y) vid typ .. nej jjag vene när, men någon tid så skjutsar mamma/pappa mig till älskling, sen blire att sova där, får väl se vad vi hittar på, nått blire alltid ;) haha ne jag skojja men, han har iaf tvingat mig att ta med datan , så film lär vi iaf kolla på , det blir nog bra hah.

nästa inlägg blire bilder från kvällenn, men ni får absolut inte mobba oss, för vi är ju som vi är när vi är trötta och knappt träffas nått under två veckor!
hihi vet att ni gillar min bäddade säng asså!

/annaa

Kommentarer
Postat av: paulina♥

haha sådär brukar det se ut för mig okcså -.-

2010-08-06 @ 21:49:32
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0