like's nothing ever happend.

nu sitter jag här ensam hemma på mitt rum, mamma pappa o eric är någonstans och johanna jobbar, rätt skönt att vara ensam hemma ibland. nog för älskling skulle komma hit vid halv tolv???? men nu är klockan 5 i halv 12 och han har inte svarat på sin mobil än (y) elr han smsade mig i natt och skrev att jag skulle ringa och väcka honom vid 9 , så det gjorde jag, och då sa han att han skulle hoppa in i duschen och sedan höra av sig, gjorde han det? svar nej, alltså ligger han och sover som vanligt -.- ;) ajaa kanske ringer honom igen, elr så är jag så underbar som jag är och låter honoom sovaa , fast .. vora bättre om han sov här ist faktiskt :(
OM vi är snygga :d
/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0