no life.

hahah jag är jätte jätte jätte trött .. :( jag decka i bilen på väg hem och hade mobilen i handen och självklart så åker den ur handen när jag somnat och åker när på golvet , så nu är skiten glapp, as bra ju! (n) orkar inte skriva om vad jag gjort de senaste dagarna det kommer senare när jag orkar ha ögonen öppna hih.
a justee inatt slog tom till igen med sitt hälften! :

tom får tråkigt elr nått och ska smsa massor , efter crika en halvtimma.

tom : ahaa hälften sover.
anna : så du smsade 4?
tom : vaa?
anna : jaa det var ju bara 2 som svarade?
tom : men åååhh mer än hälften sover då! jag är trött låt mig vara ... :(
anna : hahahahahhahahhahah!
tom : ah det dröjer ju inte länge innan det där är uppe på din blogg.
anna : hah nej verkligen inte!

nu ska jag fixa en ny header, min är rätt ful och jag har ändå inget annat att göra..

/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0