SO SRY!

för dålig uppdatering men jag har faktiskt ett liv också.
har shoppat idag med becky, hhihihihiihihih det var kul (a) spec på lindex, vrf berättar jag inte men det var de iaf ;) sen käkade vi där också, hahaha neg*** älskade oss jag lovar .. även fast becky total skämde ut sig skämmigt nog ;( blir kanske att sova hos becky i natt kuligt kan jag säga! om jag får alltså hah, hon måste fråga sin mamma först hih. sen imorrn ska jag sova hos älskling :d blir mysigt, får se hur uppdateringen blir de senaste dagarna, men som sagt, jag har faktiskt ett liv också.

hm.. han gillar att sova i min säng asså!

/annaa

Kommentarer
Postat av: tom

hahah det är sömnpiller i din säng jag lovar! :D<333

2010-08-08 @ 16:33:09
Postat av: Anonym

t - tvivlar jag starkt på :) <33

2010-08-08 @ 16:34:03
Postat av: becka

hur länge har ni vart tsm? :)

2010-08-10 @ 23:29:20
URL: http://bbeckahultmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0