today is not like yesterday.

hah mobba inte , bilden är från förra året, men snart är man där igen!

dagen idag då kommer inte alls hända mkt, åka och handla lite med mamma
och sen resten av dagen återstår och packa packa o packa ... så jävla tråkigt!
men det finns faktiskt värre, och det är att packa upp hahahah (a)
imorgon åker jag iaf .. suck , kommer sakna alla verkligen , blir borta i nästan
två veckor , jag känner hur tråkiga mina inlägg blir hahah fett synd .. men ska försöka
kommer på nått roligt i varje inlägg ( kommer aldrig gå men ändå )
ajaa nu ska jag berätta nått kul hah,
i tisdags ( tror jag ) när jag var hemma hos tom , så kollade vi på tv med julia
och då kollade vi på rally ( as intressant hahah ) ja men iaf , då sa tom :
tom : ( blablabla nått namn ) suger sönder , han är fan sämst!
julia : men varför är han så dålig?
tom : men ser du inte hur han kör, han ligger ju sist hela tiden?
julia : haha, ska du säga tom!

hahahahahhaha det var as kul ;dddd

Kommentarer
Postat av: Mannen

böög kmr sakna dig massa juuuuuu :'( <33333333333333

2010-07-18 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0